Concello de Foz
Venres, 29 de Marzo de 2024
Especial Basílica de San Martiño
ACCESOS DIRECTOS
Ir a Inicio Avisos Axenda de eventos Opinión Directorio correo electrónico Directorio telefónico Plano de Foz Galería fotográfica
Axudámosche a atopar todo o que precisas. Escribe un termo relacionado co tema que che interesa:

Novas » RECENTE

Dende cando desexa ver as novas:

Procedemento administrativo carné de conducir 2021
Data: 28 de Abril de 2021
A DXT é o organismo encargado de conceder os permisos de conducir aos aspirantes a condutores. Para iso, deben presentarse a un exame teórico e outro práctico nos que demostrarán os seus coñecementos sobre as normas de circulación e as súas habilidades conducindo. Só se son aptos en ambas as probas, obterán o permiso de conducir.

Ao longo da historia do organismo, tanto o contido do código, como a súa avaliación cambiaron. Por iso, as autoescolas ven obrigadas a adaptar o seu material e os seus métodos. Para preparar o exame teórico, os candidatos poderán utilizar tanto manuais clásicos de circulación, como material en formato dixital. O exame práctico realizarase unha vez superado o exame teórico.

Os trámites para seguir para solicitar a realización das probas tamén se actualizaron. Pode atopar toda a información relativa ao permiso de conducir e medidas fronte á COVID aquí

Financiado pola Consellería de Innovación e Industria da Xunta de Galicia Deseñado por Megabyte Desarrollo Web [ Aviso Legal ] [ Directorio de contacto ]