Xoves, 18 de Outubro de 2018

A Mariña Virtual
Data: 20 de Marzo de 2018
Ya está abierta la oficina virtual de turismo de A Mariña en el Cenima.

A Mariña Virtual es el primer centro de turismo integral que pretende acercar el conocimiento de nuestra zona de una manera lúdica, divertido y sensorial.

Las personas podrán viajar en el tiempo y en la historia a través de tecnologías como la realidad aumentada, montajes 3D, videogravación inmersiva y también a través de la realidad virtual.

La Catedral de Mondoñedo, la fortaleza de Torvar de Lourenzá, la iglesia de San Francisco de Viveiro, Sargadelos, la basílica de San Martiño,... son algunos de los lugares con los que los/as visitantes podrán interaccionar.

Estabas agardando para ser rei/raíña do noso Entroido? Podes presentar a túa candidatura ata o vindeiro 6 de novembro.
Accede a toda a información sobre o curso 2018 -2019 das EDM Foz
Ás 12h. na praza do Concello, concentración polo Día Mundial Contra o Cancro de Mama. Viste unha prenda rosa

Ás 18:30h. na Casa da Cultura, espectáculo musical infantil. Gloria Mamá Cabra e Diego Maceiras presentan Contos para un mundo mellor
Ás 18h. na antiga escola de Fazouro, proxección fotográfica: Foz, onte e hoxe. A cargo de Xesús do Breogán