Mércores, 17 de Xullo de 2019

A Mariña Virtual
Data: 19 de Decembro de 2017
O Concello de Foz asinou o pasado agosto un convenio de colaboración entre a Axencia Galega de Desenvolvemento Rural (Agader), a Axencia Turismo de Galicia e a Secretaría Xeral de Presidencia, no que se financia o Proxecto A Mariña Virtual, que permitirá coñecer a zona que se visita e na que se vive, con experiencias únicas para os sentidos.

Coñecerase dende o aire, interactuarase con personaxes históricos, viaxarase polo tempo e a historia, reconstruíndo a idea que se ten dun destino turístico dunha maneira integral, lúdica, divertida e sensorial, a través de tecnoloxías avanzadas de realidade aumentada, montaxes 3d, videograbación inmersiva e realidade virtual. Localizarase na planta baixa edificio do Cenima

Programación completa das actividades das festas na honra da Virxe do Carme no mes de xullo
Actividades para nenos e nenas de 3 a 12 anos nas mañás do verán máis divertido
Ás 21:30h no paseo da Rapadoira, batuka co Feitizo