Luns, 4 de Xullo de 2022

Aberto x vacacións
Data: 8 de Xuño de 2022
A Delegación de Xuventude volve co pograma Aberto x Vacacións.. O verán en Foz é sinónimo de diversión, e deso sabemos moito en Aberto x Vacacións.

Actividades para nenos e nenas nados entre 2010 e 2018, de luns a venres, e en horario de 10:30h a 13:30h.

Obtén toda a información aquí

Listado de persoas admitidas

Para formalizar a inscrición:

Formulario de inscrición

Deberase entregar na Casa da Xuventude, acompañado da copia da tarxeta sanitaria.

Prazos para formalizar a inscrición:
Do 9 ao 23 de xuño: para a quenda 1 e quenda 2
Do 18 ao 27 de xullo: para a quenda 3 e quenda 4 (só no caso de non asistir nas quendas 1 e 2)

O verán máis divertido sempre está en Foz - Listado de persoas admitidas
Agrupación dos concellos de Burela, Viveiro, Cervo, O Vicedo, Foz, Ribadeo e O Valadouro