Martes, 19 de Marzo de 2024

Servizo de Atención Temperá
Data: 23 de Marzo de 2023
O Concello de Foz forma parte dunha agrupación de concellos, entre os que están Burela, Viveiro, Cervo, O Vicedo, Foz, Ribadeo e O Valadouro, que dispoñen dun servizo de atención temperá.

Dito servizo atópase nas dependencias da Casa do Mar de Burela, e realiza intervencións en nenos/as de 0 a 6 anos.

Contacto:
Servizo de Atención Temperá
Casa do Mar - R/ Rosalía de Castro, 20 - Burela
Tlf 982586208

Horario:
De luns a venres: de 8h a 15h
Luns, martes e mércores: tamén de 16h a 20h

Esta entidade foi beneficiaria da convocatoria de subvencións ás entidades locais da Comunidade Autónoma de Galicia para a prestación de servizos no marco da Rede galega de atención temperá nos anos 2022 a 2024, cofinanciada pola Unión Europea.

O obxectivo principal destas axudas é promover a autonomía persoal de menores de 0 a 6 anos con trastornos no seu desenvolvemento.

O resultado que se pretende acadar é facilitar a inclusión social e a igualdade de oportunidades de todos os nenos e nenas.