Venres, 22 de Febreiro de 2019

Axudas para o transporte escolar de alumnas/os do Concello de Foz que cursan estudos fóra do termo municipal
Data: 1 de Decembro de 2018
Coa publicación o día 1 de decembro do extracto da súa Ordenanza, ábrese o prazo para a presentación de solicitudes de axudas para o transporte escolar de alumnas/os de Foz que cursan estudos fóra do termo municipal (curso 2017-2018)

O prazo rematará o día 20 de decembro e podedes presentalas no rexistro do Concello. Se tedes dúbidas, podedes achegarvos á Casa da Xuventude (982133037 - xuventude@concellodefoz.es) onde vos poderemos axudar na súa tramitación.

Deixámosvos enlace ao texto íntegro da convocatoria, así como aos modelos de solicitude.

Ordenanza

Extracto

Solicitude

Xa podedes acceder á información do Entroido con artigos de grupos, comparsas,...