Xoves, 17 de Xaneiro de 2019

Consulta pública - Ordenanza reguladora das bases das axudas de emerxencia para usuarios da residencia e centro de día municipal ou de competencia municipal do Concello de Foz
Data: 8 de Novembro de 2018
Dispoñible borrador de proxecto inicialmente redactado da Ordenanza reguladora das bases das axudas de emerxencia para usuarios da residencia e centro de día municipal ou de competencia municipal do Concello de Foz.

Durante un prazo de 15 días naturais, desde 08/11/2018, os usuarios do servizo ou calquera interesado poden consultalo e presentar suxerencias ou opinións ao respecto, entre outras sobre os problemas que a ordenanza trata de solucionar, a necesidade e oportunidade da súa aprobación, os obxectivos da norma, ou no seu caso as posibles solucións alternativas.

Borrador ordenanza

Agrupación dos concellos de Burela, Xove, Cervo, Foz, Ribadeo, Barreiros, Alfoz e Lourenzá
19 e 20 de xaneiro na carpa instalada no peirao (sábado) e nos locais de hostalaría de Foz (sábado e domingo)
XVI Festa do Chícaro. Na carpa instalada no porto e nos locais de hostalaría