Sábado, 25 de Novembro de 2017

Inventario dos Camiños Públicos do Concello de Foz
Data: 14 de Agosto de 2017
Pincha aquí para obter o inventario dos camiños públicos do Concello de Foz

A UNED-Aula Universitaria de Foz organiza cursos de monitor de tempo libre, de debuxo, de biodiversidade e conservación mariña e sobre o manexo das emocións na etapa preescolar.
A Biblioteca Pública Municipal Salgado Toimil organiza un ano máis un concurso para elixir a postal do Nadal 2017
Día Internacional para a Eliminación da Violencia de Xénero:
Ás 17:30h. no pavillón Torques de Marzán, Marea contra a violencia. Súmate á marea contra manadas, contra vítimas culpabilizadas, contra desconfianzas, contra dependencias, contra abusos, contra senrazóns.

Fa...