Domingo, 18 de Novembro de 2018

Aberto x vacacións
Data: 12 de Xuño de 2018
ABERTO X VACACIÓNS: Do 25 ao 29 de xuño podes inscribirte nas actividades de verán para nenos/as entre 3 e 12 anos. Estas actividades desenvolveranse de luns a venres, en horario de 10:30h. a 13:30h. combinando actividades de praia, formación, deporte,...

A presentación de actividades será o vindeiro martes 3 de xullo e as actividades comezarán o mércores 4 de xullo.

Pincha aquí para obter a información detallada e a ficha de inscrición

Accede a toda a información sobre o curso 2018 -2019 das EDM Foz
Ás 20:00h na Casa da Cultura, Charla médica a cargo da farmacéutica, Ana Cachafeiro Pin, que falará sobre O bottiquín da veciña. Farmacia saudable