Sábado, 25 de Novembro de 2017

Obra Avd. da Mariña
Data: 29 de Maio de 2017
Durante os vindeiros meses a vila de Foz acometerá unha gran obra nunha das súas vías principais. Este proxecto pretende a integración de zonas verdes e de estancia, dándolle prioridade ao peón e minimizando a visibilidade do coche.

Para coñecer máis detalles deste proxecto, prema aquí

Para obter a información proporcionada pola Policía Local sobre a circulación, prema aquí

Actualización: na última semana de xuño comezarase a fase de obra que comprende o tramo entre Longarela e María Docampo. Quedará habilitado para o paso de vehículos e beirarrúa para peóns a marxe dereita.

Rematada esta parte, continuarase ata Glorieta Villalba, quedando do mesmo xeito habilitada a marxe dereita para paso de peóns e vehículos. Tempo estimado: ata 15 de agosto.

Ampliarase e pavimentarase o aparcadoiro do antigo cine para dar un mellor servizo, e a rúa Xoán Montes quedará aberta ao tráfico en sentido de subida a Avd. Álvaro Cunqueiro.

A UNED-Aula Universitaria de Foz organiza cursos de monitor de tempo libre, de debuxo, de biodiversidade e conservación mariña e sobre o manexo das emocións na etapa preescolar.
A Biblioteca Pública Municipal Salgado Toimil organiza un ano máis un concurso para elixir a postal do Nadal 2017
Día Internacional para a Eliminación da Violencia de Xénero:
Ás 17:30h. no pavillón Torques de Marzán, Marea contra a violencia. Súmate á marea contra manadas, contra vítimas culpabilizadas, contra desconfianzas, contra dependencias, contra abusos, contra senrazóns.

Fa...