Luns, 25 de Setembro de 2017

Obra Avd. da Mariña
Data: 29 de Maio de 2017
Durante os vindeiros meses a vila de Foz acometerá unha gran obra nunha das súas vías principais. Este proxecto pretende a integración de zonas verdes e de estancia, dándolle prioridade ao peón e minimizando a visibilidade do coche.

Para coñecer máis detalles deste proxecto, prema aquí

Para obter a información proporcionada pola Policía Local sobre a circulación, prema aquí

Actualización: na última semana de xuño comezarase a fase de obra que comprende o tramo entre Longarela e María Docampo. Quedará habilitado para o paso de vehículos e beirarrúa para peóns a marxe dereita.

Rematada esta parte, continuarase ata Glorieta Villalba, quedando do mesmo xeito habilitada a marxe dereita para paso de peóns e vehículos. Tempo estimado: ata 15 de agosto.

Ampliarase e pavimentarase o aparcadoiro do antigo cine para dar un mellor servizo, e a rúa Xoán Montes quedará aberta ao tráfico en sentido de subida a Avd. Álvaro Cunqueiro.

Obradoiro de programación para nenos/as e faladoiro para pais/nais/docentes
Accede a toda a información sobre o curso 2017 -2018 das EDM Foz