Xoves, 28 de Marzo de 2024

Cea de coroación da Raíña do Entroido 2017
Data: 18 de Xaneiro de 2017
Menú: Sopa de cocido, cocido, postre, viños tinto e branco. Café e chupito
Prezo tarxeta: 25€
Ameniza: Mayel Trío e Disco Moraima

Retirada de tarxetas a partir do luns 23 de xaneiro ata o remate das prazas, de 9 a 14.00 h de maneira presencial na Delegación de Cultura do Concello de Foz.
Unha persoa responsable por mesa retirará as entradas previo pago das tarxetas e adxuntará unha lista nominativa das persoas que forman a mesa.
O prazo estará aberto ata o remate das prazas. (Non se reservará telefonicamente nin por outro medio)
As mesas son seguidas con separación de zonas por grupos

A organización agradece aos/ás asistentes acudan á cea disfrazados/as